reklama

Beng Beng strelma priamo do srdca.

Proste ma lúb, a vykašli sa na všetko ! to by som povedal tej, ktorá by mala ten správny kód. Problém je vtom, že ho žiadna nemala . Beng Beng strelma priamo do srdca, alebo hurá už je tu Valentín sviatok všetkých rozídených. Málo kedy sedím v kancelárií a pozerám do kalendára. Takmer vždy sa mi to podarí, pár dní pred 14stym februárom. Minulý rok som zo seba vypotil strašný slaďák, lebo som veril ,že láska je pre všetkých a tak ho tu šupnem, aby som ulahodil svojej duši........ len tak z rozmaru. V skutočnosti láska je len pre vyvolených. Ja nie som vyvolený a ak nie si ani ty ,tak ťa pozývam na pohárik.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Akú silu ma dnes láska? Ako prežívajú ľudia nezhody? Ja neviem ako vy, ale ja mám pocit, že láska ma v tejto dobe malú šancu na prežitie. Sú tí, čo sú na lásku moc mladí a je pre nich len hrou na spoznávanie samých seba. Tí čo si ju nemôžu dovoliť, lebo je časovo náročná a tí čo už na ňu neveria, lebo ich srdcia pokrývajú jazvy .

Deti a mladiství ,keď nerazia na problémy sa jednoducho odlúčia . Sklame jeden druhého ,lebo každý čaká, túži po niečom inom. Sú moc bojazliví povedať o svojich snoch, pocitoch, vášňach túžbach. Hlavne o veciach, ktoré im vadia alebo dokonca ubližujú. Vychrlia ich zo seba, až pri rozchodoch. V okamihu, kedy sami seba presvedčili, že už je koniec. vtedy keď sami zo sebou nevedia bojovať. Starajú sa o to čo hovorí okolie , či reklamy, klipy, alebo je na webe . Vidia ilúziu sveta a tak sa opúšťajú s tým, že nájdu niečo lepšie. Sami pre seba v obrovskom svete možností. Nehovorím o tom, že nevedia nájsť prácu, nemajú na bývanie a odchádzajú von za šťastím. Koľkí z nich veria, že keď sa vrátia, nájdu svoju lásku ešte slobodnú, a pripravenú práve pre neho. A je ťažké pomyslieť, že sa odovzdávajú napospas svojim osudom, ktoré sú len pre málo z nich zhovievavé.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Tí čo si ju nemôžu dovoliť. Mnoho mladých dievčat si vyberie nesprávneho chlapa, len kvôli výhodám. A tých správnych chlapov nechávajú čakať vonku v daždi. Hŕstka z nich nájde správneho princa, no niektoré čaká trpká škola života. Každá má však nádej. Len sa musia rozhodnúť a odhodlať. Tie šťastnejšie, zostali ich chlapi vytrvalo čakať v daždi. No len málo z nich je tak silných, alebo slabých, že vydržia.

 A potom sme my, tí čo na ňu už neveríme . Aj keď všetci vieme, že je to absurdné, lebo láska je našou podstatou. Naše jazvy a sklamania nás nútia k rozumu, aby sme prestali riskovať. Dokonca prestaneme veriť, že sme schopný ešte milovať. Mnohý si myslia, že je pre nich už príliš neskoro . Nikdy nie je! . Je to len a len v Nás. V našom odhodlaní, v našej bojovnosti. Vždy však musíme najprv milovať seba, až potom toho druhého. No ten čo už ľúbil vie, že často miluje druhého viac, ako sám seba . A tým sa sám pripravuje o svoje šťastie. Človek by mal žiť tak, aby bol sám šťastný. Ak ste vedľa niekoho koho milujete, ale sám nie ste šťastný, neutekajte prosím. Teraz je doba kedy sa všetko iné ligoce a vyzerá lákovo. Len to naše sa nemení. Naše poklady sú často tam, kde sme už niečo vytvorili. Len nie každí to vidí a zistí v pravej chvíli. Nezabúdajte, nikdy nie je neskoro! Len treba chcieť. Porozprávať sa a zdôveriť. Nie všetci sme rovnako zrelí, emocionálne vyspelí, či v danom období pripravení. Máme svoje vojny v práci , v podnikaní , či zachraňovaní našich svetov. Opakujem nikdy nie je neskoro pokúsiť sa o záchranu svojej lásky a záchranu samého seba. Len tá to cesta je správna. A nech už končí kdekoľvek, vždy má zmysel. Naučte sa milovať to čo ste, a čo s vami osud spravil. Svoje chyby zaváhania aj prehry. Nie je cieľom ubližovať si. Ale nájsť cestu. Ktorá je ta správna ? Tá ktorej hudba Vás zvádza a napĺňa šťastím. Nech sa zdá pre vašich pseudo radcov , akákoľvek absurdná, ak vám dáva svetlo do duše, nájdite odvahu po nej kráčať . Bojujte o svoju, svoje lásky ! Tak robíte tento svet lepším. Musíte bojovať pre všetkých čo stratili nádej, a hlavne pre seba. Láska sa nedá vyvážiť peniazmi. Jej hodnotu pozná každý sám. Musí ju len v sebe nájsť. Niekto si myslí, že si ju už nezaslúži, keď sklamal, podviedol,či zradil. Že už nemá nádej. Nie, všetci ju máme! Dôležité je, aby sme mali vieru o ňu bojovať. Pozerám na internet a vidím tie slobodné matky z deťmi. Ich inzeráty a zúfalé tváre. To je zlyhaní. Kto za to môže? My všetci, lebo sme nemali túžbu a silu niečo stým urobiť. Za svoju lásku, za svoje šťastie. Spoliehame sa na falošné nádeje. Ilúziu toho dopytu okolo nás. Hľadáme nádej a lásku inde. Napriek tomu, že sme ju mali pri sebe, doma, vo svojej náruči v posteli. Len stačilo komunikovať a hľadať porozumenie. A neznášam vety, ale toto sa nedá odpustiť. Pýtam sa:,, naozaj nie?“ No tak , hádam nechcete byť nešťastný. Choďte za hlasmi svojich sŕdc aj keď to znie ako bláznovstvo. Prosím Vás. Máte v rukách osud tejto planéty , tohto sveta. Ja čakám v daždi na Vás. Na ňu , tú ktorá ma opustila. Tak vyberte mobily, tablety a všetky vaše prístroje lepšej budúcnosti a povinne pre mňa napíšte tomu, koho milujete, ako veľmi vám na ňom záleží aj keby ste o ňom roky nepočuli.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Napísal: Ján

Každí nesieme v sebe kus viny aj vlastný scenár obhajoby . Hnev z nepochopenia tým druhým. Vlastné výčitky aj podložené obvinenia. Získať toho druhého po chybe je ťažie než vybojovať najťažšiu bitku svetovej vojny. Málo kedy život číta filmový scenár, že vyjavíme city tomu druhému a on sa na nás vrhne ako vo filmovom trháku. V živote zostávajú rany aj výčitky. Vo filme je všetko odpustené a na konci sa ocitnú aktéri v spoločnej náruči . Počas tejto scény sa nám z očí rozutekajú slzy, rozochvejú srdcia, objavia staré jazvy .Lebo každý mame svoj príbeh často zo zlým koncom. Možno sme sa mnohý uspokojili s prehrou. Nechali milovanú osobu ísť svojou cestou. Je nám to ľúto no nevieme sebe nájsť silu stým niečo urobiť. Niekedy na záchranu svojej dôstojnosti a citov je dobré ustúpiť. Nechať dozrieť čas. No chvíle ako je Valentín sú tie ideálne . Napísať SMS , poslať pohľadnicu, kúpiť kvet a potešiť. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Och aké krásne absurdné , dnes viem že všetky krásne veci končia v kontajneri. 

Ján Hudec

Ján Hudec

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vyhnanec. Pracoval a býval som v najväčších mestách Slovenska, ale nikde som nezískal nový skutočný domov. Chcem sa vypracovať pod vplyvom kritiky natoľko, aby som si mohol splniť svoj sen. Vydať knihu. Chcem, aby tu na tomto svete, okrem nápisu na náhrobnom kameni, niečo zostalo. Stavby, ktorých som bol súčasťou, moje meno nikdy neponesú. A tak je tu tento blog a nádej, že sa mi raz podarí vydať moju knihu. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu